I´m best!<2

Hahah, idag är jag det :D Jag har bakat havreflarn och cornflakes kakor gluen,laktos och komjölksfria jag ska ha det på tisdag när jag åker till skåne och rider islandshäst(Y) Ja, så om ni vill veta har jag gluten och för er som inte vet vad det är så är det att man tål inte vete,råg,korn mm. Men om ni vill ha recept får ni ju komentera? Då lovar jag att lägga ut recepten eftersom jag har de i huvudet(Y)<2 HAHA! Så idag får ni inte glömma o säga grattis till mig för en dag i mitt liv är jag bäst!:D<333






                                                                                                                                                                  mitt namn

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis! Receptet tack?

2010-07-25 @ 17:05:00
Postat av: Jossan<3

Recepten kommer komma upp i min blogg. alltså det är jag alice så vet du det om du ser det:D Jag bar alogga rionte in just nu bara för att har inte tid men visst recepten kommer <2


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0