tråkigt väder och jag har tråkigt :(

regnar även idag och jag har riktigt tråkigt !
men snart är kommer det fina vädret igen !
imon skulle det inte regna o de skulle va typ 22grader sen ska det bara bli varmare :))
kommer inte kunna vara inne nästa helg för jag är i bullerby då o spelar fotboll .
kommer bli riktigt varmt för mej som ska stå i mål och ha långarmad o långbyxor på mej :/
nån mer som ska spela ?? <3
får se om det blir nån träning med Demus imon får hoppas det iaf ! :)
kanske inte kommer vara jätte aktiv imon ifall det är så att jag ska rida och sen vet jag inte om jag kanske ska följa med nån o fota eller hålla sällskap när den rider och sen har jag fotbollsträning på kvällen men jag lovar att lägga upp nåt iaf ! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe okej :P läs gärna min blogg :D

2010-07-25 @ 18:17:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0