Zorro

Josefine`s hund

Zorro

Hej! Detta är min hund Zorro han är 1 år 3 månader och 6 dagar:)
När vi hämtade honom hette han Johansson men det ville vi inte
att han skulle heta tänk om vi skulle stå och ropa Johansson
i trädgården då kommer nog alla springande ne men många
för det är ju många som heter så:)
Han används iaf, till jakt och sällskapshund;)
Han kan hoppa om han vill och är en gottegris!
Jag ska träna lydnad och hoppning med
honom på fritiden. Farst lydnad behövs knappt han e lydig redan.
Men jag ska träna det ändå och tillsammans med Alice och
Demus kan jag lära ut konster och trick på denna bloggen!
Jag tycker alla med hund som vill lära sig något ska se hit!
Fråga oss
Tipsa oss
Ge önskemål
   Vi följer era röster!  



                                                                                    mitt namn                                      




Kommentarer
Postat av: Sanne:)

såå sööt ^^)

2010-07-24 @ 14:31:24
URL: http://chavau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0